Jesienno-zimowe trendy prosto z Domu Mody Klif
Dom Mody Klif przedstawił stylizacje swoich marek premium podczas Fashion Week w Mediolanie. Na ulicach tego miasta zaprezentowały je zaproszone przez markę influencerki modowe: Ada Fijał, Marta Lech-Maciejewska znana jako Superstyler, oraz Mirabelove.
2021-10-08, 11:21

Podczas Fashion Week w Mediolanie swoje kolekcje pokazały znamienite domy mody jak Fendi czy Prada, a także wschodzące gwiazdy modowego biznesu jak Cormio czy ATXV. Ulice Mediolanu aż tętniły modą i zachwycały stylem. - Moda podąża za tym co dzieje się na świecie, nie jest oderwaną dziedziną sztuki, która nie śledzi, nie wie, nie obserwuje. Jest spójna z nami, z tym jak żyjemy, co się z nami dzieje, w jakich czasach żyjemy i co się wiąże z tymi czasami - mówi Ada Fijał podczas Klif Fashion Night. - Podczas Fashion Week w Mediolanie zachwyciła mnie kreacja z mieniących się brylancików. Była to stylizacja z całkowicie zakrytą twarzą, zupełnie jak Kim Kardashian podczas Gali MET. Ta stylizacja była taką zagadką, niespodzianką, nawiązaniem do naszych czasów, do tego co działo się pandemicznie i popandemicznie - dodaje Ada Fijał.

Na ulicach Mediolanu pojawiły się kreacje z kolekcji jesienno-zimowej Domu Mody Klif, a wśród nich propozycje stylizacji od marek premium tj. Elizabetta Franchi, Max&Co, Max Mara, Penny Black, Celebrity, Samuel Fashion Concept, Twinset, United Colors of Benetton, 10 Days, Trzaska Luxury &Optics. Zobaczcie stylizacje influencerek, aby podejrzeć jakie mikrotrendy będą królować w ciągu najbliższych miesięcy.

Na szczęście nowy sezon zapowiada się ekscytująco, trochę jak gra ciepło-zimno. Odkrywające ciało sukienki i ciepłe wełniane płaszcze czy poncza. Wzorzyste garnitury w zwierzęce printy i stonowane, jednokolorowe spodnie i marynarki. Spodnie z rozszerzonymi nogawkami i obcisłe leginsy. A na zwieńczenie wszystkiego wspaniałe dodatki, markowe okulary, torebki i kapelusze, które dodadzą charakteru każdej stylizacji.

Relacje i sesje prosto z Fashion Week w Mediolanie można było zobaczyć podczas Klif Fashion Night, która odbyła się 30 września w Warszawie. Wydarzenie było zwieńczeniem projektu #Pokochaj Modę. Podczas modowej nocy odbyły się pokazy mody marek: Pinko, Karl Lagerfeld, Penny Black, Trussardi, Luisa Spagnoli. W evencie wzięły udział: Edyta Herbuś, Ewa Pacuła, Marta Gąska oraz influencerki modowe domu mody Klif - Ada Fijał, Mirabelove oraz Marta Lech Maciejewska znana jako SuperStyler.

Relacja z eventu Klif Fashion Night jest obecna na www.klif.pl oraz na kanale Youtube.
________________________________________
Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton, Karl Lagerfeld&Joop i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Rosenthal, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi i Salad Story.

KONTAKT / AUTOR
Bożena Pękala
PR&Marketing Manager
Bożena Pękala
609608806
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.